Destee's Thoughts destee.com - Countdown to Our 14th Birthday!

Destee

destee.com
STAFF
Peace and Blessings Family,


We are counting down to Our 14th Birthday !!! :birthday: :birthday: :birthday:

14 Years Family !!! ... :toast: :toast: :toast:

I have added a countdown clock on our home and forum page.

Our birthday is actually on October 5th, and we're gonna celebrate all that month!

So if you have some ideas, or want to donate some prize giveaways, let us know!

Mail your prize giveaways to :

Destee
P. O. Box 180512
Mobile, AL 36618

(maybe you have a book, or a cd, or some candles for the chicken)

Maybe you can give us ideas on forum games we could play throughout the month.

Any and all suggestions are welcome!

Thank You Family ... for 14 Years !!!

For allowing us to be one of the oldest Black Owned Web Sites on the Internet!

Much Much Love and Peace.

:heart:

Destee
 

$$RICH$$

Lyon King Admin.
STAFF
lol @ sister MsInterpret.......

woooooooweeeeeeee
:toast::birthday::toast:
Another year as our History continue!
:wave::jumping::jumping::jumping::hearts1::hearts1::hearts1::jumping::jumping::jumping::wave:

I'll be adding some things we can do and gifts/prizes for give away soon
 

Destee

destee.com
STAFF
YAY!!!

But....candles for the chicken? Is that some kinda voodoo?
lol Sister ... you're so krazee ... :lol: ... who else wooda even thunk of some kinda voodoo ... :lol:

hahahhaaha ... you're so silleeeee

i wanted to post and laff with you at that ... "write a 4 page letter" ... :lol: ... hahahahahahaha

whew ... you so krazee ... i wanted to post and say ... 4 pages??!!! ... :lol: ... :lol:

but i been warned to stay outta that thread ... so i didn't say nuth'n ... :)

yessss ... we may just hafta have candles on our chicken ... but i hope we can do more!

in fact ... i know we can do more than that ... and i'm really looking forward to enjoying the party!

we might shood form a team to plan it ... what kinda games we gonna have and stuff ... iono

i love you! :kiss:

:heart:

Destee
 

Destee

destee.com
STAFF
lol @ sister MsInterpret.......

woooooooweeeeeeee
:toast::birthday::toast:
Another year as our History continue!
:wave::jumping::jumping::jumping::hearts1::hearts1::hearts1::jumping::jumping::jumping::wave:

I'll be adding some things we can do and gifts/prizes for give away soon
$$RICH$$ ... remember the time we had a birthday, and planned the party and games in advance?

It's been years since we did anything like that ... and we have about 7 weeks to get it together.

I just wanna be able to come to the party ... i don't wanna plan it ... :lol:

oh gosh ... okay ... well ... i'll work too ... :D

i mentioned above to Sister MsInterpret ... maybe we need a party planning team ... :)

i don't know ... we have to come up with some really good games ... :D

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY USSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!! ... :toast: :toast: :toast:

whatever you think of ... let me know ... love you !!! :kiss:

:heart:

Destee
 

$$RICH$$

Lyon King Admin.
STAFF
yeah i remember all dat it was fun I agree we might need a thread for who want to join
a party planner team / for ideals and games and other stuff for our big 14
that will be fun to see how the family come up with stuff to do........

yeah ! do that get one started and let's see how we respond
 

Destee

destee.com
STAFF
yeah i remember all dat it was fun I agree we might need a thread for who want to join
a party planner team / for ideals and games and other stuff for our big 14
that will be fun to see how the family come up with stuff to do........

yeah ! do that get one started and let's see how we respond
Let's start here, in this thread ... those interested in being on the party planning team ... volunteer.

We only need a few folk ... so the first few that volunteer ... will be on the team.

Once we get the team formed, we can create a private forum for them to discuss the details.

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY USSSSSSSSSSSSSSSSS !!! ... :toast: :toast: :toast:

Now all we gotta do is wait for volunteers ... QQ ... if no one joins us, it'll be me and you! :love:

Love You! :kiss:

:heart:

Destee
 

$$RICH$$

Lyon King Admin.
STAFF
looking around for my brothers and sisters for this great event
awesome.................;)
 

MsInterpret

Well-Known Member
MEMBER
Like trivia games or something....hmmm.... Cause how are gonna give a way prizes if we have no games?
 

Ms Drea

STAFF
STAFF
Peace and Blessings Family,


We are counting down to Our 14th Birthday !!! :birthday: :birthday: :birthday:

14 Years Family !!! ... :toast: :toast: :toast:

I have added a countdown clock on our home and forum page.

Our birthday is actually on October 5th, and we're gonna celebrate all that month!

So if you have some ideas, or want to donate some prize giveaways, let us know!

Mail your prize giveaways to :

Destee
P. O. Box 180512
Mobile, AL 36618

(maybe you have a book, or a cd, or some candles for the chicken)

Maybe you can give us ideas on forum games we could play throughout the month.

Any and all suggestions are welcome!

Thank You Family ... for 14 Years !!!

For allowing us to be one of the oldest Black Owned Web Sites on the Internet!

Much Much Love and Peace.

:heart:

Destee
I look forward to a BIG BEAUTIFUL CELEBRATION!!! I will be getting my music and games ready!!
Love & Blessings,
DREA
 
Top